(Čeština) het
(Čeština) HET spol. s r.o. – Výrobce nátěrových hmot – interiérové, fasádní, tónovací barvy a další. Společnost HET vyhlásila k výročí 25 let firmy v roce 2016 soutěž o nové logo a následný jednotný vizuální styl.
Návrh nového logotypu vychází z ručně psaného písma. Oblost a kulatější tvary návrhu logotypu znázorňují radikální změnu v komunikaci firmy k zákazníkovi, kterou firma prošla. Z technického, těžkopádného a robustního pojetí na umělečtější, hravější a více přátelštější cestu. V rámci návrhu však byla zachována barva i prvek tahu štětcem, ovšem právě v kulatější formě korespondující s návrhem nového logotypu. K modré = „tradice“ jsem přidal do základní barevné škály žlutou = „inovace“. Právě žlutá, aditivní komplementární barva k modré, tak navzájem tvoří celek a vytváří úctu k tradici i vizi k novým hodnotám firmy.
/ stav zakázky
– nerealizováno
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-uvodka-2.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/logo-mercantile-2.png)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-logo-55-1.png)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-02.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-merkantil.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-folder.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/her-skicak.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/packaging-2.png)
(Čeština)
/ nosné prvky vizuálního stylu
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/01-2.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/04-2.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/03-2.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/02-2.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-plech-00.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-plech-01.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-kybl-01.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/event-thanks-2.png)
(Čeština)
V rámci soutěže jsem z vlastní iniciativity přidal návrh k podpoře 25 letům společnosti. Barevnost zachována ve formě „tradice“, „let“ vycházející z nového návrhu logotypu.
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-bb.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-poster.jpg)
![](https://web.jchv.cz/wp-content/uploads/2020/02/het-tasky-ctverec.jpg)